Jeśli zamierzasz zastosować czerwony karneol (odmiana chalcedonu) i czerwone światło do czakry podstawy, nie polecam używać oktawy zieleni do akompaniamentu muzycznego. Wykorzystywanie do dostrajania czakr czegoś innego, niż wynika z prawa oktaw, wywołuje w rzeczywistości dysonanse, które prawdopodobnie przyniosą więcej szkody niż pożytku.

Próbowałem ich wszystkich, tak jak i moi współpracownicy, znajomi i ukochane osoby. Kiedy któreś nie działały, czasami kwestionowałem samego siebie, swoje odczucia. Ale u innych też nie działały. Potem przypomniałem sobie, że pewna muzyka zawsze mi nie pasowała, podobnie jak im, i że musi być tego jakiś powód. Jesteśmy intuicyjni i wrażliwi na subtelne wibracje. Byłem zdeterminowany, aby znaleźć prawidłowy i prawdziwy system w celu wyleczenia przede wszystkim siebie i ukochanych. Nigdy nie planowałem pisać ani uczyć. W trakcie leczenia siebie odkryłem, że nie mogę trzymać tych wszystkich informacji dla siebie i że muszę się nimi podzielić z innymi, którzy ich potrzebują. Moim celem jest oszczędzenie innym lat pracy na szukanie odpowiedzi.

Kiedy przyporządkujemy rzeczywiste dźwięki czakr do ich kolorowych oktaw, po czym dodamy pozostałe pięć dźwięków, wówczas wszystkie one ułożą się w pełni sensowny sposób. Znajdujemy jedną powyżej i jedną poniżej i odkrywamy, że wedyjskie Om C# położone jest dokładnie między sercem i gardłem, ułatwiając nam komunikację z kosmosem. W drugiej czakrze serca odczuwanej przez Paramahansę Yoganandę i C.W. Leadbeatera znajdujemy liściasty żółtozielony Rezonans Ziemi Schumanna.25 Osobiście uważam oktawę Rezonansu Schumanna „B”, czakrę serca „C” i wedyjskie Om „C#” za dźwięki czakry serca – ostatecznie wszystkie one są wariantami zieleni i ich wspólne dostrajanie może być dosyć skuteczne.

 

 

Rys. 8. Solarne widma czakr i związki z centrami energetycznymi.

 

 

Jedynym miejscem, jakie znalazłem, w którym wykorzystuje się taki system barw i dźwięków, jest Towarzystwo Zdrowia Dinshaha.26 Dołączyłem do niego niedawno, kiedy mój współautor dr Jarrah Al-Tubaikh z Niemieckiej Rady Radiologicznej zwrócił mi na nie uwagę i podobieństwo tego, co robią, z tym, czym się zajmujemy. Poprosił mnie tuż przed publikacją mojej trzeciej książki o ustalenie środkowych częstotliwości słyszalnej oktawy w stosunku do środkowych częstotliwości widma barw. Wyniki opublikowałem na stronie Academia.edu, gdzie są czytane przez ludzi z całego świata, często przez Londyńską Akademię Sztuk.

 

Podsumowanie

Mam głęboką nadzieję, że niniejszy artykuł wyjaśnia wiele błędnych założeń i wniosków dotyczących różnorodnych opinii, teorii, odczuć i akceptowanych metod wykorzystywania modalności dźwięku, drgań, barw i światła.

Gdy używa się ich nieprawidłowo czy nawet w złej wierze, mogą być rzeczywiście bardzo szkodliwe. Gdy zostają zastosowane w leczeniu przy użyciu podstawowej logiki, zdrowego rozsądku i odrobiny prostej matematyki, stają się najpotężniejszym narzędziem w uzdrawianiu i wchodzeniu na wyższy poziom świadomości, większym niż możemy sobie wyobrazić.

 

Przełożył Michał Fiejtek

 

O autorze:

Dameon Keller jest multiinstrumentalistą, certyfikowanym inżynierem dźwięku, dyplomowanym terapeutą leczącym kamertonami, reiki i terapią wibroakustyczną, wynalazcą systemu Chromaterapii Colorgone i autorem opublikowanej w roku 2018 najnowszej książki Sound’s Great!: The Spiritual Science of Sound and Vibration Vol. III (Dźwięk jest wspaniały – Duchowa nauka o dźwięku i wibracjach. Tom III). Prowadzi kurs dyplomowy poświęcony Terapii Dźwiękiem i Wibracjami akredytowany przez Światowe Stowarzyszenie Metafizyczne i Amerykańską Radę Terapeutów Holistycznych.

 

Przypisy:

 1. „Here’s Why You Should Consider Converting Your Music to A=432Hz” („Oto, dlaczego powinieneś rozważyć przestrojenie swojej muzyki do A=432Hz”), tinyurl.com.

 2. attunedvibrations.com.

 3. Time, tom 98, nr 6, 9 sierpnia 1971, tinyurl.com.

 4. Merriam-Webster.com, www.merriam-webster.com.

 5. Scientific American, www.scientificamerican.com.

 6. J.W.S. Rayleigh, The Theory of Sound (Teoria dźwięku), tom 1, Dover, 1945.

 7. www.rosarychurch.net.

 8. Earlham College, tinyurl.com.

 9. www.greatdreams.com.

10. attunedvibrations.com.

11. Spiritual Healing through Solfeggio Tuning Forks.

12. The SOLFEGGIO TONES of Joseph Puleo (Cymatics).

13. Secret Technique for Hydroponic Growth using 528 hz.

14. www.shift.is.

15. dameonkeller.wixsite.com.

16. medicalveritas.org.

17. Dameon Keller, dr med. Jarrah Al-Tubaikh, Sound’s Great!: The Spiritual Science of Sound and Vibrations Vol. II (Dźwięk jest wspaniały – Duchowa nauka o dźwięku i wibracjach. Tom II), 2014.

18. Demonstrate Resonance & Beats!.

19. Dameon Keller, Solar Spectrum Pitch and Temperament Frequency Charts with Intervals and Cymatics (Wykresy częstotliwości widma słonecznego uwzględniające tonację i temperację wraz z interwałami i cymatyką), 2016.

20. archive.schillerinstitute.com. Uwaga autora: Po ukazaniu się moich książek Instytut Schillera zmienił wiele artykułów w sieci i filmów na YouTube, aby sprawiać wrażenie, że podczas konferencji w roku 1988 popierał Naukowy Ton C, a nie A432Hz, i twierdzić jeszcze, że są one tym samym w systemie równomiernie temperowany, chociaż kalkulator pokazuje coś odwrotnego.

21. Maria Renold, Intervals, Scales, Tones and the Concert Pitch (C=128Hz) [Interwały, skale, dźwięki i ton podstawowy (C=128Hz)], Temple Lodge Publishing, 1985.

22. www.youtube.com.

23. „Here’s Why You Should…, op. cit.

24. phys.org.

25. C.W. Leadbeater, The Chakras (Czakry), 1927.

26. www.dinshahhealth.org.

 

Script logo
Do góry